Masz jakieś pytania?
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze z nich.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie - skontaktuj się z nami.
To innowacyjny interaktywny przewodnik turystyczny, który jest dostępny za pośrednictwem przeglądarki internetowej smartfonu.
Przede wszystkim dostępność, mobilność, bezpłatny dostęp, prowadzenie do celu, dostęp do informacji, rankingi i zaawansowane wyszukiwarki bazujące na położeniu urządzenia.
Nie. Interaktywny przewodnik mobilny Stepik.pl działa w oknie przeglądarki smartfonu. Wystarczy wpisać adres www lub zeskanować kod QR z linkiem.
Czy jest jakaś gwarancja satysfakcji?
Użytkowanie jest bezpłatne. Istnieje jednak możliwość, aby administrator przewodnika mógł włączyć opcję płatnego dostępu. Taka decyzja nie zależy jednak od nas.
Klient dostarcza wszystkie treści i konieczne dane, bo to on najlepiej wie, co chce pokazać turystom na swoim terenie. My tylko dodajemy te treści do systemu i konfigurujemy je.
W przewodniku stepik.pl można zamieszczać tekst oraz zdjęcia (opcjonalnie wideo). Dodatkowo przewodnik automatycznie odczytuje tekst będący opisem danego miejsca. Administrator może wybrać czy lektor ma być włączony automatycznie, czy działaniem użytkownika.
Tak. Interaktywny przewodnik mobilny Stepik.pl może być dostępny w 44 wersjach językowych.
Dokładnie opisaliśmy to w naszej ofercie.
Stepik.pl zapisuje postępy w zwiedzaniu, trofea, liczbę przebytych kroków, listę odwiedzonych lokacji.
Wszystkie te dane są zapisywane bezpośrednio w urządzeniu mobilnym użytkownika. Nie mamy do nich dostępu.
Wystarczy skorzystać z przycisku „wyczyść dane” w opcjach przewodnika lub wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.
To zależy od tego, jak zarządza nimi użytkownik. My nie mamy do nich dostępu i nie mamy możliwości zdalnego zabezpieczania danych postępu i ustawień zapisanych na urządzeniu.
W chwili obecnej na Stepik.pl nie można założyć konta ani się zalogować. Działanie przewodnika w swojej pełnej funkcjonalności nie wymaga takich działań.
Tak został zaprojektowany. Wydajność i płynność działania jest sprawą indywidualną, którą należy przetestować bezpośrednio na urządzeniu. Jeżeli smartfon ma włączoną lokalizację GPS, aktualną przeglądarkę internetową, to Stepik.pl będzie działać.
Może ich być nawet kilkaset. Przykładową strukturę architektury informacji znajdziesz w naszej ofercie.
W tym celu skontaktuj się z Administratorem przewodnika. Może to być Twój urząd miasta, gminy, itp.
Tak. Służy do tego specjalny moduł „Prowadź do”. Wskazuje on kierunek, lokalizację użytkownika oraz punktu docelowego na mapie oraz szacunkową ilość kroków do celu.
Za informacje odpowiada Administrator. Może dać krótką wzmiankę lub obszerny opis wraz ze zdjęciami i galerią zdjęć.
Nie. Przewodnik mobilny działa w przeglądarce i potrzebuje dostępu do internetu.
W tym celu skontaktuj się z nami.
Wystarczy średniej klasy smartfon z aktualną przeglądarką internetową.
Nie pobieramy i nie kolekcjonujemy żadnych danych wrażliwych.
Przy opisie każdego miejsca jest przycisk, który może wygenerować specjalny link do tej lokacji.
To jest uzależnione od Administratora.
Tak. W tym celu skontaktuj się z Administratorem przewodnika. Informacja powinna być udostępniona bezpośrednio w oknie informacyjnym projektu.
W tym celu po prostu przejdź tutaj i wyślij wiadomość.
Jest to możliwe. W tym celu skontaktuj się z nami.
Tak. Do korzystania z przewodnika mobilnego nie jest wymagane posiadanie konta. Przeglądanie i używanie jest w pełni anonimowe.
Jeżeli wyrazisz taką zgodę, to tak. Jest to konieczne do obliczania odległości Użytkownika od lokacji oraz do prawidłowego działania modułu „Prowadź do”. Nie gromadzimy żadnych danych użytkowników dotyczących lokalizacji.
W tym celu skontaktuj się z nami. Mamy już swój plan rozwoju, ale jesteśmy otwarci na nowe pomysły.
Nie. Jest całkowicie niezależny od jakichkolwiek innych aplikacji tego typu.
Jak w przypadku każdego zasobu w Sieci, mogą się zdarzyć losowe sytuacje, gdy Stepik nie będzie dostępny (aktualizacja serwera, oprogramowania, aktualizacja systemu, itp.). Dostępność powinna wynosić powyżej 98%.
W tym celu skontaktuj się z Administratorem przewodnika. Jednak takiej sytuacji nie przewidujemy, ponieważ o jakość treści dba sam Administrator, któremu zależy na jak najlepszym przekazaniu danych o każdym obiekcie.
